SPOLOČNOSŤ VEDA SPIRITUALITA ZÁHADY CIVILIZÁCIE EGYPT MYSTÉRIÁ KONŠPIRÁCIE UFO
Baba Vanga - bude III. světová válka v roce 2010?
Vangelia Gustherová zvaná Baba Vanga je někdy prezentována jako velký prorok či věštkyně dnešní doby, přirovnávána ke slavnému Nostradamovi. Narozena 1911 v Makedonii, žila pak celý život v Bulharsku, kde i v roce 1996 zemřela. Byla středem zájmu nejen obyčejných lidí ale i (komunistických) státníků a tajných služeb. Níže je velmi volný překlad "sled proroctví Baby Vangy" z anglické stránky Wikipedia, který mezitím z hlavní stránky zmizel (je možno dohledat v historii).
Na zmiňované anglické stránce Wikipedia nebyl uveden žádný zdroj, odkud je tento sled proroctví brán (zda třeba vyšel knižně, apod.) a proč začíná zrovna současným rokem a ne také proroctvími již proběhlými - pro konfrontaci. Taktéž rozsah a přesnost těchto předpovědí přesně na konkrétní roky je zarážející až podezřelá - navíc vše umocněno tím, že doposud o takových velmi konkrétních a vcelku přesných "předpovědích" nikdo neslyšel. Pravděpodobný zdroj je však asi v ruském tisku, jež na jaře tohoto roku tato "proroctví" hojně šířil. Zajímavé je, že někdy uváděl "proroctví" pouze do roku 3797, jindy zase až do roku 5079.
V postupných úpravách na Wikipedia je např. sděleno, že prý dokonce "proroctví" k roku 2090, 2307 a 2308 o "orbitálních výtazích" a "Gundamách" pochází z japonského animáče "Gundam 00". Pak byla odebrána předpověď pro r. 2008, pak bylo sděleno, že Baba Vanga někdy úmyslně zatajovala informace a údajně i řekla že není dovoleno, aby odhalila některé skutečnosti komukoliv. Následně byl celý výčet "proroctví" od roku 2010 - 5079 stažen a sděleno, že se pravděpodobně jedná o podvod.
Zarážející je podobnost s proroctvím Nostradama či Biblí. Jak Bible tak i Nostradamus např. mluví o tisícileté říši, kdy budeme žít v míru a spokojenosti, ale i o takových "detailnostech" jako je změna oběžné dráhy (či vychýlení zemské osy) Země - viz Nostradamus Centurie I/56, předmluva ke králi Jinřichovi II a dopis jeho synovi, v Bibli pak Izaiáš 24/20. I o chybě na Slunci mluví oba zdroje. Největším překvapením je však uvedení roku 3797 - "u Vangy" i Nostradama naprosto totožný. Ovšem Nostradamus toto datum prezentuje jako konečné a na rozdíl "od Vangy" jako jedno z mála přesného uvedení času (vlastně jen jedno ze tří).
S "proroctvím" k roku 2010, pak překvapivě s nemalou přesností korespondují některé zdroje vycházející z Nostradamova díla, jako např. zde nebo zde.
Náhodou jsem narazil k tomuto na internetu v diskuzi na dva protichůdné příspěvky, jeden říká, že toto Baba Vanga nikdy nepředpověděla (naopak, že údajně předpověděla něco jiného). Druhý, přímo z Bulharska zase předpověď pro r. 2010 (III. světová válka) potvrzuje.
S největší pravděpodobností se jedná o falsum - smontované dohromady z jiných (s jinými) proroctví, hl. od Nostradama, z Bible, apod., či úplně vymyšlená...
2008 - Pokusy o atentát na čtyři hlavy států. Konflikt v Indonésii (Indii? Hindustánu?). Toto je jedním z důvodů třetí světové války.
2010 - III.světová válka začne v listopadu 2010 a skončí v říjnu 2014. Začne jako obvykle (konvenčně), pak se ale použijí jaderné a chemické zbraně.
2011 - V důsledku jaderného spadu na severní polokouli byly ponechány svému osudu všechna zvířata a vegetace. Pak muslimové povedou válku proti Evropanům s chemickými zbraněmi.
2014 - Většina lidí trpí rakovinou kůže a jiným kožním onemocněním (jako důsledek chemické války).
2016 - Evropa bude téměř prázdná (pustá).
2018 - Nová Čína se stává světovou velmocí. Rozvojové země zase ovládají vykořisťovatelé.
2020 - Vše ze Severní a Jižní Ameriky se zformuje (včlení) do Svaté říše z Británie.
2023 - Menší změna v zemské oběžné dráze.
2024 - Svatá říše z Británie začne ovládat Nový Zéland, dobyté Japonsko a část z Indočínského poloostrova.
2025 - Evropa je stále málo osídlená (obydlená).
2028 - Vytvoření nového zdroje energie (asi řízená termonukleární reakce). Hlad je postupně překonán. Vypuštěná posádka s kosmickou lodí k Venuši.
2033 - Polární led taje. Vyšší hladiny oceánů.
2043 - Světová ekonomika je prosperující. V Evropě vládnou muslimové.
2046 - Každé tělo (orgány) může být vyrobeno (klonování?). Výměna částí těl se stává jedním z nejlepších způsobů léčby.
2066 - Při útoku na muslimský Řím, Spojené státy použili nový druh zbraně - klima. Prudké ochlazení (okamžitý mráz).
2076 - Beztřídní společnost (komunismus).
2084 - Obnova přírody.
2088 - Nová nemoc - stárnutí za pár sekund!
2090 - Aeolia Schenberg popisuje potenciální řešení na globální krizi spojenou s pohonnými hmotami - teoretický základ pro kombinovaný orbitální výtah a fotovoltaický energetický systém. Výstavba a ochrana, kterou předpovídá zaměstnávat humanoidní stroje ne nepodobné mobilním oblekům.
2097 - Nemoc rychlého stárnutí poražena.
2100 - Umělé slunce osvětluje odvrácenou stranu Země.
2111 - Lidé se stávají živými roboty.
2123 - Válka mezi malými národy. Velké národy nezasahují.
2125 - Maďarsko zachytí signály z vesmíru.
2130 - Kolonie pod vodou (s pomocí solidárních úřadů).
2164 - Zvířata se stávají napůl lidskými.
2167 - Nové náboženství.
2170 - Velké sucho.
2183 - Kolonie na Marsu se stane jadernou mocností, a požaduje nezávislost na Zemi (jako v historii - Spojené státy na Anglii).
2187 - Zastaví se dvě velké erupce sopek.
2195 - Mořské kolonie plně vyvinuty, oplývající energií a potravinami.
2196 - Úplné promísení Asiatů a Evropanů.
2201 - Na Slunci došlo ke zpomalení termojaderného procesu. Teplota poklesla.
2221 - Při hledání mimozemského života, lidstvo přichází do styku s něčím strašným.
2256 - Kosmické lodi zanechaly na Zemi hrozné nové choroby.
2262 - Planety postupně mění oběžné dráhy. Mars je ohrožen kometami.
2271 - Znovuspuštění fyzikálních konstant se změnilo. (změněny zákony fyziky?)
2273 - Míchání žluté, bílé a černé rasy. Nová rasa.
2279 - Energie z ničeho (pravděpodobně z vakua nebo černé díry).
2288 - Cestování zpátky v čase (vynález cestování v čase?). Nové kontakty s mimozemšťany.
2291 - Slunce se ochlazuje. Byly provedeny pokusy na obnovu.
2296 - Silné erupce na Slunci. Změna síly gravitace. Začínají padat staré vesmírné stanice a družice.
2299 - Ve Francii, partyzánské hnutí proti islámu.
2302 - Nové důležité zákony a tajemství vesmíru odhaleno.
2304 - Tajemství Měsíce odhaleno.
2307 - V důsledku vyčerpání fosilních paliv lidstvo muselo hledat nové zdroje energie. Pomoc byla nalezena v podobě obrovského pole solárních kolektorů elektrárny na orbitu Země, podporované třemi orbitálními výtahy, každý sloužící jednomu ze tří "energetických bloků" na této planetě. Tento téměř nevyčerpatelný zdroj energie ale využívají pouze velké mocnosti a jejich spojenci, jinak je neustálé válčení po celém světě mezi zeměmi pro pohonné hmoty a energii. Státy které kdysi hospodářsky spoléhaly (jen) na fosilní paliva se propadají do chudoby.
2308 - Vytvoření soukromé vojenské organizace, zvaná Nebeské jsoucno, určené k vymýcení války a sjednocující lidstvo prostřednictvím využití čtyř humanoidní strojů zvané Gundamy.
2341 - Něco hrozného se blíží Zemi z vesmíru.
2354 - Nehoda v jednom z umělém slunci vede k suchu.
2371 - Veliký hladomor.
2378 - Nová rychle rostoucí rasa. Cestovatel (Voyager) se vrátil na Zemi.
2480 - Dvě umělé slunce se srazí. Země v soumraku.
3005 - Válka na Marsu. Porušena trajektorie planety.
3010 - Kometa zasáhla Měsíc. Kolem Země se vytvořil kroužek/pásmo, ve kterém je kamení a prach.
3797 - V této době je na Zemi zabit veškerý život, ale lidstvo položí základy pro nový život v jiném hvězdném systému.
3803 - Nová planeta je obydlena jen málo. Menší počet kontaktů mezi lidmi. Klima nové planety ovlivňuje organismus lidí - jejich mutací.
3805 - Válka mezi lidmi kvůli zdrojům. Více než polovina lidí vymírá.
3815 - Válka skončila.
3854 - Rozvoj civilizace se prakticky zastaví. Lidé žijí ve stádech jako zvířata.
3871 - Nový prorok promlouvá k lidem o morálních hodnotách, náboženství.
3874 - Nový prorok obdrží podporu od všech částí populace. Organizovaní nové církve.
3878 - Podle církve se znovu vyškolují noví lidé zapomenutým vědám.
4302 - Nová města rostou ve světě. Nová církev podporuje rozvoj nových technologií a vědy.
4302 - Rozvoj vědy. Vědci rozluštili celkový dopad chování všech onemocnění v organismu.
4304 - Našli způsob jak vyhrát nad každou chorobou.
4308 - Vzhledem k mutaci lidí od posledního začátku, používají jejich mozek více než z 34%. Zcela ztratili pojem zla a nenávisti.
4509 - Poznání Boha. Člověk konečně dosáhl takové úrovně rozvoje, že může komunikovat s Bohem.
4599 - Lidé dosáhli nesmrtelnosti.
4674 - Rozvoj civilizace dosáhl svého vrcholu. Počet lidí, kteří žijí na různých planetách je asi 340 miliard. Začíná asimilace s mimozemšťany.
5076 - Hranice vesmíru. Nikdo neví co s tím.
5078 - Rozhodnutí opustit hranice vesmíru. Ačkoli asi 40 procent obyvatel je proti tomu.
5079 - Konec světa.
Takže co říkáte? Mávnutí rukou anebo strach?...
Stanislav Tockstein
Zdroj: babavanga.euweb.cz

- Pridať komentár
- prečítané 56758x
- Vytlačiť
- Odporučiť

„Táto invokácia či modlitba nepatrí len jednému človeku alebo skupine, ale celému ľudstvu. Jej krása a sila tkvie v jednoduchosti, s ktorou vyjadruje niektoré ústredné pravdy, ktoré všetci vnútorne a prirodzene prijímame – pravdu o tom, že existuje základná inteligencia, ktorú neurčito nazývame Bohom, pravdu, že za všetkým vonkajším zdaním, za všetkou motivačnou silou vesmíru je láska, pravdu, že na zem prišla veľká Individualita, ktorú kresťania nazývajú Kristom a ktorá túto lásku stelesnila tak, aby sme ju dokázali pochopiť, pravdu, že láska i inteligencia sú výsledkom toho, čo voláme Božia vôľa a konečne i očividnú pravdu, že jedine prostredníctvom ľudstva sa môže uskutočňovať Boží plán.“ Alice Ann Baileyová














bože... rozhodne strach.. to bude katastrofa..
asi to bude niečo hrozné,ale nič iné nám neostáva -len sa s tým zmierit.
Ak toto vsetko co ta baba napisala je pravda tak sme v riadnom pruseri ale co spravime my nic .Ale ras sa to dozvieme ci to bola pravda alebo loz ---teda ak este budem zit...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-(
jednotlivci možná... lidstvo tím bude mít jen pár dalších šancí se (aspoň na chvílu) poučit ;-)
Čistý blud , už len podľa toho že v budúcnosti bude komunizmus / tak tam je napísané alebo jeho ekvivalent.
Dakto si dačo "vycicia z prsta" a tu sa ľudia tým zaoberajú ,to je blud až to para tlačí.Tým nemyslím , že v budúcnosti nebudú nové choroby , alebo vojny ,alebo sa nevynájdu nové veci objavy a pod. ,len na toto netreba "jasnovidectvo" ,to je predsa zrejmé ,že ľudstvo napreduje s vedou a technikou , napreduje s chorobami , napreduje s nepriateľstvom medzi náboženstvami ,ale takto to napísať toto bude vtedy a toto zasa potom je čistý blud ha ha ha .
Nech žije zdravý ľudský rozum.
A nech Pán Boh vedie naše kroky .
jsem zažil sám ve vlastní osobě. Takto jak je to uvedené to vůbec nefunguje. Jenom snůška výmyslů, které ani nemají reálný základ ani neodpovídají časové realitě. To strašného, co nás čeká nejdřív je hlad a žízeň...
Mějte se hezky
hrozí jaderná válka, nedostatek kyslíku, doba ledová, změna polarizace Země a kdoví co ještě. Civilizace vznikají a zanikají. Ale jak to dopadne nikdo neví.Snad dobře.
Ludia, moj nazor je nasledovny:
1. Ak mozes problem vyriesit vyries ho, ak nie, tak sa nad nim ani nepozastavuj.
2. Neorientuj sa na rozpravanie o probleme, ale radsej hladaj riesenie.
Asi tolko ja k tomu
Noo takže bojím se. To je jasné, že jednou ta válka přijde, ale podle mě až tak za 100-200 let, ted je jěště moc brzy....No každopádně ta věštba až do roku 5079 mi přijde, jako velice, ale opravdu velice dobrý scénář pro velkofilm!!!!
myslim si ze na tom nieco bude...da sa povedat ze tomu verim..vojna bude...a mam z toho strach..ale co mozme urobit..? aj tie ostane predpovede mi prijdu velmi pravdepodobne...skoda ze ssa toho nedozijem:(
Co na říkám? Že jsme naprosto, ale naprosto něco tak neuvěřitelně dementního, až to není možný.... Jsme tady abychom žili, máme pusu, abychom se domluvili, máme ruce, abychom si je podali, když je potřeba a ne abychom v nich drželi kudly a vraždili se.... máme mozek abychom ho použili, když je problém a ne vymejšlet nějaký podělaný zbraně.... kdybychom nechali všechno na přírodě, bylo by nám hej... k čemu sou peníze? v pravěku je nepotřebovali... tam měl každej každýho, a byli šťastní.... Vyplnit se to může, když se tim lidé budou řídit! Když ale jednou zapojíme své mozkovny, jak nás učí v těch blbejch školách, mohli bychom ze světa udělat něco tak báječného.... Kdybychom začli třeba s redukcí všech plynů apod. (nejsem sice typ, co se tím zabejvá, ale když se nad tím zamyslím, asi začnu) Jak se lidé měli, když nebyli auta...? Jak se měli, když nebyli počítače, net, mobily a já nevím co dalšího... Prostě.... a jednoduše... když se nad sebou zamyslíme, z dětí budeme vychovávat slušný lidi a ne malý kryply, který chodí od rána do noci ven házet bouchačky, chlastat do klubů a hulit za školu mariánku..... bude nám prostě fajn.... žádná válka nebude....
je to pravda, se vším tímhle naprosto souhlasím... ale je tu jeden drobný detail - a tím je lidská psychika. Člověk je tvor vztahovačný, ješitný a pohodlný. A on největší problém je asi to poslední... lidi nechtějí vidět to co se jim nelíbí. A chtějí si ubránit svoje co největší pohodlí(což třeba peníze znamenají)... no a největší obrana je útok :-D A lidé jsou až moc pohodlní zamyslet se... kdyby nebyli došlo by jim, že válkou své pohodlůí ztratí. Ale ne, člověk je až moc sobecký než aby pochopil že když se rozdělí získá mnohem víc a bude se mu žít líp.
Ale na druhou stranu ano, snažme se :-) I já plánuju ze svých budoucích dětí (cíleně) vychovat dobré lidi, uvědomělé a vyrovnané. Mé děti jednou musí být lepší než já dnes. Ale už jen tím že jsem si své chyby uvědomila a přiznala činím pokrok (a prostor pro výchovu) JE DŮLEŽITÉ taky SEBEPOZNÁNÍ a sebekritika, jen takoví jsou schopni dobře vychovávat, jen cca vyrovnaní lidé. Ale bohužel lidé nechtějí vidět své chyby. Mají strach je přiznat a jsou pohodlní je napravovat. I já jsem ale přiznám si to a jsem dostatečně tvrdohlavá, takže jdu do toho. ŽÁDNÁ VLASTNOST ALE NENÍ ČISTĚ CHYBOU (třeba právě ta tvrdohlavost se bere jako protivná vlastnost a přesto je mi v životě dost prospěšná =) )
Vsetci hovorite otom coho sa bojite, a tym si to privolavate.
Ked vsetci budu hovorit o vojne tak to raz tak aj bude.
Proroctvo sa mi vydi falosne, skor prikraslene a ozdobene z predchadzajucich
proroctiev. Vseobecna spolocnost uz teraz vie ake problemy nas budu cakat,
tak nieje problem pre nikoho z nas kto ma otrosku viac bujnejsiu fantaziu si to predstavit a dat na papier.
Poviem vam to takto, uz normalne v sucasnosti existuju experti (proroci) ktory dokazu predpovedat co sa stane ake nalady budu na zemi, o niekolko rokov.
Predstavte si to v cislach, kazdy vas krok, kazda vasa myslienka je jeden vzorec, ktoreho riesenie je v nedohladne, subezne reaguje na ine vzroce a tak sa ovplyvnuju. Ludska mysel si to nevie predstavit, podobne ako vesmir alebo ciernu dieru. No realne to existuje a da sa to zmerat, a meriame to stale a vsade a odjakziva CASOM.
Toto proroctvo je vykamuflovane a podla mojho nazoru nerealne v urcitych rokoch.
No predstavit si napriklad koniec sveta spolu s pricinenim ludstva, koli nespravnemu pochopeniu vesmiru a jeho stability tak to ano.
NO vojna europy s Moslimskym svetom? Tak hop hop, kto ju vyvolava Europa? Preco Europa potom, a preco to spojenie VB s kontinentom Ameriky. To nedava zmysel. Na proroctvo je to az prilis konkretne tvrdenie. je pravda ze si netrufam povedat nalady ktore zavladnu na zemi v tom case, s urcitostou vieme ze dojde k zvyseniu mori, ktore pohlti VB v celku, tak ocom to vlastne je?
Zamysleli ste sa nad tym ze proroctva su najma o zlych veciach? Ved to ze budeme zit vecne, to nikto z nas nechce, lebo aj ten co si povie ze by to chcel tak to po hlbsej uvahe nechce, tak naco, preco?
UZ ZA ROK SA DOZVIEME CI TOTO PROROCTVO JE PRAVDIVE,
A DUFAJME ZE NIEJE
P.S.:
LUDIA SU RADI KED NIESU INFORMOVANY, RADI ZIJEME V PREDSTAVACH ktore si vynucujeme ked ich nemame
NAZORNA UKAZKA V SUCASNOSTI SU ..... PENIAZE A NAS BANKOVY SYSTEM :)))
(proste nulove zaklady, ktore su nestabilne, podobne ako peniaze a ich tvorenie v bankach)
Uplne s Tebou suhlasim a paci sa mi názor aj o tych peniazoch.Skoda len ze tomu rozumie len 0,1 percenta ludskej populacie.
Každý rozumný človek ked sa nad tým zamylí vidí že sú to výmysli... Možný život na okolitých planétach? Umelé slnká? znie to dosť nemožne...
Iste niektoré predpovede sú dosť možné ako to že budú vojny, že budú nové choroby a podobne...
Ale povedzme si to narovinu... koľko rôznych predpovedí už bolo? koľko krát už mal padnuť na Zem asteroid? koľko krat mal byť už koniec sveta? a stále nič....
Keby sme všetkému verili tak už by sme boli asi 100-krád vyhynutý
A preto si myslím že toto je len jedna z ďalších fantasmagorických domnienok... :)
Jaj......vies v roku 1900 si mysleli vedci ze ked clovek prekona 100km\h tak zomrie....tak preco by nemohli byt umele slnka???....podla mna mozu byt!!Preco nie!!Ved technika dnes ide dopredu strasne rychlo!!!Ja sice netvrdim ze predpoved je 100% pravdiva ale nieco tam je celkom realne!!!
No ved pokus s umelym slnkom skusali aj Rusi a zlyhalo otvorenie nejakeho obrovskeho zrkadla na Orbite.
Nezda sa mi, ze by v buducnosti boli velke vojny zabijajuce masovo tisice ludi. Vojenska technika ide velmi dopredu a ako prve by boli vyradene osoby, zbrane a zariadenia, ktore vojnu vedu, riadia a organizuju, az potom by sa uvazovalo o utoku na radovych vojakov a nakoniec civilov, takze ja tomu neverim. Ved ani v Iraku sa Americania nejako dlho nepaprali a vyradili z boja za kratky cas obrovsku armadu, ktora proti Iranu valcila osem rokov. Nieco ine budu lokalne, gerilove, fanaticko-nabozenske, konflikty teroristickeho charakteru.
dneska je taka technologia o ktorej mi ani neviem co vsetko dokaze ..vsetko nam zatajuju aj tu technologiu . uz davno sme mohli cerpat energie zadarmo ale ty ropozruti nedovolia ...
toto je svata pravda. vyroba energie z obnovitelnych zdrojov ako veterne, vodne alebo solarne elektrarne nie je pre zivotne prostredie nijako skodliva a dokonca je aj lacnejsia, aj ked to vyrobcovia ropy popieraju. lenze energia z obnovitelnych zdrojov sa nevyraba vo velkom, ved to by na tom nikto nedokazal zarobit take penaize, ake dokazu zarobit dnes za cenu nicenia zivotneho prostredia
Hele, vem si jací byli lidé před 1000 lety, jacíbyli lidé před 100 lety a jací byli lidé nedávno před 10 lety a jaké měli technologie oproti dnešku a pak mi něco řekni, že je nemožné. Za tisíc let, vzhledem k tomu jak jde vývoj rychle dopředu oproti ostatním letům, je možné, že budou lidé žít na okolních planetách či mít vyrobené malé umělé slunce. Nic není nemožné a před 1000 lety neměli palné zbraně, ba ani před 100 lety nevěděli, co je to letadlo, ba ani před deseti lety neměli v počítačích dvoujádrové procesory a kde jsme ted?
Umele slnka boli na celom tom "proroctve" asi najdoverihodnejsie :D
Prosim,tie predpovede a datumy nie su pravdive.Vanga bola fenomenalna jasnovidka,ale taketo informacie verejnosti neposkytla..Jej tazky zivot,smutne detstvo,nestastny hurikan,pocas ktoreho oslepla ju zocelili na velku osobnost s nadprirodzenymi schopnostami. Jej prinos v lieceni jednoduchymi,ale o to zarazajucimi metodami boli udivujuce.Na Slovensku zije osoba,ktora ju navstivila,videla a rozpravala.Jej pribuzni ziju a oni najlepsie potvrdia pravdivost,ci bombastickost udajov,ktore su zverejnene.
Myslím, že na niektoré veci z toho článku sme ešte nedospeli, preto sa nám zdajú byť dementné. Dávam tu priestor, pre niečo čo nepoznám. Pred zhruba 150 rokmi považovali ludia let za nemožný a kto prišiel názorom, že raz to bude reálne tak ho vysmiali. Zdvihli kamen a hodili, padol dole a s tým aj myšlienka lietania.No nie každý pred tým zatváral oči. Vid dnes ako lietame rýchlo, s ťažkými nákladnmi a hlavne daleko. Preto by som tu skutočne nechal prestor pre niečo čo teraz nepoznáme a časom to môže byť skutočné. Môžu prísť javy, ktoré poznáme z minulosti / vojny, nepokoje, choroby/ ktoré budú s priliadnutím doby zmutované a pravdepodobne vo velkom rozsahu, kedže populácia je velká. Určite čo príde tak to zničí vela životov a majetku. Aby boli podmienky a priestor pre dalšich. Je to kolobeh. Ved aj biblija píše, že všetko sa už stalo, nič nie je neludské, podstatný je rozmer a hlavne to že je to obeh. Ako ked prší, potom svieti slnko, voda sa vyparuje a tak dookola. Všetko sa už stalo v minulosti, preto by som najviac čerpal z tamadial. Kto chce poznať budúcnot, musí poznať minulosť. Je to velká pravda, ktorej sa aspon ja budem držať a odporúčal by som to aj ostatným, ktorý som mnou viac menej súhlasia.
nejde o to, či to tomu veríte, alebo nie, ale skôr o prebudenie, o prijatie pokory, voči Bohu a Matke, o prijatie toho, nad týmto všetkým na zemi je niekto Boh, že sme Jeho deti, ale že sme veľmi zlé deti. Źe on nám dal túto Matičku Zem, prírodu, vody, zver ako dar a my ju vo svojej veľkosti neskutočne ničíme, že si nič nevážime, že za vrchol sa považujeme my, s veľkým egom, mamonom.
Sme slepí, k tomu, čo sa okolo nás deje, zmietli sme zo stola všetky ľudské hodnoty, úctu k človekovi, prírode, všetkému okolo nás, k MAKE ZEM.
Otvorili sme sa erotike, podvodom, násilnostiam, zvrátenosti, zabíjaniu starých ľudí, deti, nenarodených detí, a v tomto duchu vychovávame aj svoje deti.
Pýcha nášho krásneho Slovenska Vysoké Tatry zničila víchrica, to nebola náhoda, to bola dan za to, že sme už naše Tatry prestali obdivovať, liečiť a oddychovať v nich. Tatry sa stali zdrojom mamonu, erotiky, nespútaných zábav s primitnymi pudmi. A my ľudia, aby sme hľadali príčinu, uzavreli sme to zbierkou a bolo, a kedže sme sa nepoučili, prišiel ohen a dielo skazy dokonal. A pozrite sa čo sa robí s Tatrami teraz.....
Takže všetky tieto predpovede nie sú, pre vystrašenie, beznádej, sú pre hľadanie duchovna, lásky, pokory, spravodlivosti Božej múdrosti, tak ako my, naša vlasť, celá zem potrebuje svetlo, modlitby , máme v ruchách možnosť ešte veľa zvrátiť. Aj Ján Pavol II. povedal, že Slovensko má priniesť svetu svetlo, tak sa o tom snažme.
www.poznanie.sk
co ti na to povedat.....mas recht....
Uvaha:
4599 - Lidé dosáhli nesmrtelnosti.
...
5079 - Konec svìta.
Nejako si to odporuje... Neviem presne co sa mysli pod pojmom koniec sveta. Tak laicky si to predstavujem ako "vyhynutie" ludsta, ale nejako mi nejde to vyhynutie dokopy s nesmrtelnostou, tak neviem. Ked ludia dosiahnu nesmrtelnost, tak ako moze by koniec sveta ? Vlastne by nemal nikdy nastat.
Koniec sveta by sa dal este interpretovat ako opustenie planety Zem v dosledku jej znicenia a podobne, ale take nieco sa spominalo uz skor, tak to sa tym asi nemyslelo, ked sa nespominal koniec sveta.
"3797 - V této dobì je na Zemi zabit veškerý život, ale lidstvo položí základy pro nový život v jiném hvìzdném systému."
Chapem to ako Zem bez ludi = koniec sveta ? asi nie podla toho co sa pise dalej.
"3803 - Nová planeta je obydlena jen málo. Menší poèet kontaktù mezi lidmi. Klima nové planety ovlivòuje organismus lidí - jejich mutací"
to ze na to mas jiny nazor, pohled a pochopeni neznamena ze to jinym lidem nedava smysl ;) spis je to tak obecny a nepredstavitelny ze nevime co s tim.... Moc tomuhle neverim, osobne chci jiny svet ;) a nevidim duvod proc bych se mel ridit predpovedi nekoho uplne jineho :)
nemozete o tom pochibovat lebo ci sa to stalo sa aj tak nedozviete vsak sposob ako byt nesmrtelnim vymysleli az v 5000roku =] od roku 3000 je to zaujimave ale nase storocie sa mi nepaci
nesmrtelnost si je velmi lahke vysletlit nespravne
nesmrtelnost moze mat niekolko stupnov alebo prenesenych prvkov
prvy stupen nesmrtelnosti je ked nestarnes, co znamena ze nemozes umriet na starobu, to ale este neznamena ze ked ta niekto pichne nozom do ladviny ze to rozchodis
druhy stupen je ked dokazes prezit vaznejsie porusenia svojho organizmu, take ktore by dnes znamenalo istu smrt. to ale v skutocnosti nieje nesmrtelnost je to len vyssi stupen regeneracie
tazko tiez povedat ci su to stupne lebo mozes byt nesmrtelny na vazne poskodenia svojho organizmu ale naopak mozes umriet na starobu :)))
posledny stupen je ked sa tvoj organizmus znehmotni a bude predstavovat iba energiu, a pokial vie byt tato energia nekonecna tak si nesmrtelny, nesmrtelny si za predpokladu ze tu energiu nic nedokaze znicit. ja napriklad tvrdim ze vsetko sa da znicit a predpoved o tom ze sa clovek stane nesmrtelnym by som chapal ako nesmrtelnost nizsej urovne, napriklad ze nebude umierat na starobu
Nesouhlasím s proroctvím.Cítím to jinak a nebudu sebemenší myšlenkou podporovat,aby se něco takového uskutečnilo.
Nevysielajme myšlienky do vesmíru pre podporu vojny. Myšlienky majú obrovskú silu energie. Je to len na nás ako si s tým poradíme. Nepodporujme myšlienkami a cítením to čo nechceme, ale len to, čo pre ľudstvo chceme.
Je dôležité vedome svojimi pozítívnymi myšlienkami, predstavami a emóciami tvoriť realitu k radostnému skorému zajtrajšku. Médiá sú platené za to , aby nás ovplyvňovali k negatívnemu mysleniu /hlavne strachu/. Koľko už v tej televízii, rádiach, pesničkách, počítačových hrách je lásky k rovnocennosti medzi ľuďmi a celkovej harmónii s s energiami celého vesmíru. A preto ľudia vedome si v duchu ustavične hovorte proti svetu manipulátívne zla ... Kde je choroba - hovorte zdravie., kde je chudoba - hovorte mám dostatok všetkého a ešte môžem rozdávať pomáhajúc druhým .... a pod.
Podle mého je možné,že některé části proroctví můžou být pravdivé a některé ne.Je těžké poznat pravdu když už je Vanga mrtvá.Ja bych se nedivil kdyby je tam někdo přihodil k tomu jejímu.Nebo je to míchanice všech možných předpovědí od Nostradama po Bibli.Ale každopádně jestli se v roce 2010 začne něco dít tak máme malou osnovu jak to s lidstvem asi dopadne.
Je to obyčajná kopa výmyslov. Uveriť až takýmto hlúpostiam by bolo nad moje pochpenie. Ľudia nebláznite. Nezabúdajte - čo si myslíte to vytvárate. Robte teda čo chcete a nie čo nechcete. Je to tak ťažké? A hlavne MYSLITE.
Souhlasim s tebou!Je to kupa vymyslu!A kdo veri,tak se brzy s toho zblazni.Konec sveta mel byt uz v roce 2000 a buh vi jakej jeste rok.
Neviem prečo ešte vôbec uvažujete že by to mohla byť pravda keď hneď prvá predpoveď na rok 2008 sa nepotvrdila...
Niektore udalosti su pisane po sebe v rozpati niekolkych rokov a nasledne napr. rok 2480 a po nom hned 3005.To sa za 525 rokov nic neudialo?Alebo rok 3010 a zrazu 3797,zasa 800 rokov nic.A odkial su roky od 3979 po 5079, ved v inom hviezdom systeme sa nemozu pocitat roky tak ako na zemi,kde obeh okolo slnka trva 365 dni. Mimochodom Aeolia Schenberg - je v skutocnosti postavicka z japonskeho kresleneho serialu Mobile Suit Gundam 00. To asi hovori za vsetko a nepotrebuje komentar.
Stanislav Tockstein cenzuruje prispevky a to i take,ktore neobsahuju vulgarizmy,co je v rotpore so zakonom 211/2000 Z.z. Vsetky pripevky,ktore naboli zverejnene maju pravo si precitat vstci pouzivatelia siete internet.Tato informacia bude postupena organom cinnym v trestnom konani.
Tak takhle se to klidně mohlo vše seběhnout. v roce 2008 na Olympiádě se dokonce očekával útok na vládnoucí představitele ( Proč myslíte, že tam pan Topolánek nejel? ). Jenže tam máme to cestování v čase, takže co když jsme právě my, kdo měníme minulost, aby právě k těmto událostem nedošlo ?????
2279 - Energie z ničeho (pravděpodobně z vakua nebo černé díry)?? 2307 - V důsledku vyčerpání fosilních paliv lidstvo muselo hledat nové zdroje energie... Myslím že fosilní paliva dojdou mnohem spíš,ale to nevadí, protože energii už budeme čerpat z vakua v horším případě štěpením jádra či jeho slučováním. Dinosauři žili na zemi cca 200 000 000 let,proč by historie člověka měla být o tolik kratší??
Protože člověk je tvor daleko méně pro Zemi vhodnější než dinosauři, dělá bordel a chce všechno hned!
urcite preto je kratsi lebo dinosuri urcite nejazdili na autach neposielali do vesmiru kozmonautou netazili ropu ani nic podobne...myslis ze vypari do ovzdusia robia zemi dobre?? ze vylety raketoplanou pomahaju ozonovej diere?? myslis ze vseliake pady lietadiel vybuch zemetrasenia atd to sa zemi paci pravdepodobne z tvojho nazoru tu vypliva ze ty asi nevies co sa vo svete deje a na tejto stranke si omylom zabludil pri hladani nejakej hry alebo take nieco....
vanga?nieco na tom bude pravdy ale aj tak moj nazor je ze vsetko je uz davno naplanovane ako to vsetko skonci.media nam vymyvaju rozumy a vlady niektorych statov dokladaju klamstva a stale nieco skryvaju ako to bolo napr.s budovamyWTC1,2,7 v NY.bolo to pripravene?bola to teroristicka skupina?alebo vlada USA?Bude celemu svetu vladnut jeden "kral"?
Proc delat paniku,je malo stresu v teto dobe?Ja cetla ,take knihy s touto tematikou,ale nestrasim lidi.jana
Sa vam divim ze tomu vobec verite. Ziadny clovek nedokaze vidiet buducnost, mozno len tak vytvorit koncepciu buducnosti vo vlastnej fantazii, pripadne predvidat a to je vsetko.
jak to víš? To musíš být asi jasnovidec když na 100% dokážeš říct jak to je :-D věda si žádá důkazů :-P (cokoli co důkaz nemá, je možné na 50%...stejně tak i věštění...teda krom toho že mám i já občas věštecké vize, velmi konkrétní(!) které se plní.. Ale to je krok od 50% k více (100 to není, statistika taky není jasný důkaz) jen čistě pro mě... pro lidstvo zůstává těch 50% páč kdo dokáže že i ti velcí věštci žili když je osobně znalo jen pár jedinců)
2011 - Pak muslimové povedou válku proti Evropanům s chemickými zbraněmi. 2018 - Nová Čína se stává světovou velmocí. Rozvojové země zase ovládají vykořisťovatelé. 2043 - Světová ekonomika je prosperující. V Evropě vládnou muslimové. 2066 - Při útoku na muslimský Řím, Spojené státy použili nový druh zbraně - klima. Prudké ochlazení (okamžitý mráz). Tieto predpovede su velmi pravdepodobne, ba az takmer iste. MOSLIMOVIA V EUROPE: Islamizacia Europy je uz dnes najvacsim problemom naseho kontinentu. Moslimov tu je uz viac ako 52 000 000. Francuzsko je prvou krajinou Europy, kde je viac mesit ako kostolov. Holandsko sa ma stat do 15 rokov moslimskou krajinou, FR do 39, Nemecko do 40 rokov. Cela Europa ma byt zislamizovana do roku 2050. Toto vedie k vzniku obrovskeho mnozstva nacionalnych stran, ktorych hlvanym programom je navrat ku krestanstvu a vyhostenie moslimov a ostanych mensin. Aj vo volbach v roku 2009 do europskeho parlamentu ziskali znacny pocet kresiel. KLIMATICKE ZBRANE Toto uz realitou je. Uz existuju na internete stranky americkych firiem, ktore ponukaju za peniaze pocasie na polnohospodarske ucely. CINA AKO NAJVACSIA VELMOC To sa deje uz teraz. USA su uz dnes na Cinu naviazane natolko, ze prvykrat vo svojich djinach musia pri planovani svjho rozpoctu pocitat s Cinou a s politikou voci nej. Cina ma na rozdiel od USA este zdravu ekonomiku takze je schopna na seba prebrat americky statny dlh a preto hromadne odkupuje americke dlhopisy. To vytvara medzi Cinou a USA silne spojenectvo, ked padne jeden padne aj druhy ale v buducnosti, ked uz bude Cina dost silna na to, aby prevzala miesto svetoveho lidra moze toto kludne vyuzit aj za cenu istych strat.
Nevím jestli je to opravdu nějaké proroctví, nebo nějaký výmysl... ale já osobně si myslím, že válka bude. A ten rok mi taky nepřijde nereálný. Aspoň se nám to tu trochu pročistí, lidstvo se potřebuje zase spálit aby dalo pár let pokoj. Teda ne že bych se úplně nebála, však ono se to můžže pročistit i ode mě nebo od mých blízkých... ale co, já za sebe se za svůj život nemusím stydět a žila jsem ráda-co víc chtít. Možná bych nechtěla umřít ve válce, protože nevím, jestli mám sílu být hrdinou. Ale co už. Protože všechno co se stalo bylo k něčemu. K něčemu dobrému, i k něčemu špatnému... a ve výsledku nic není dobré ani špatné, prostě to je a dobro a zlo jsou jen relativní pojmy.
Jinak čistě mimochodem mi jednou(když jsem uvažovala o karmickém systému jestli to je nebo není možné) z ničeho nic přišla myšlenka, že až lidstvo projde karmickým systémem, až všichni pochopí a nebude už potřeba jít dál, pak svět skončí. A nebude to smutné. A pak to možná v koloběhu všecko začne zase nanovo. Nevím, napadlo mě to tak jako mě napadají některé básničky, nápady nebo vize budoucnosti-prostě to nebylo a pak najednou bylo. Nevím co je na tom pravdy :-) Jen mi přišlo, že to relativně souhlasí s tím výše popsaným :-)
Veľmi zaujímavý názor, začínaš sa mi páčiť
..tazko nereagovat. Dost trapne, zase niekto nadupany roznymi vedomostami z roznych duchovnych knih a navyse zle pochopene informacie. riadim sa srdcom a nedokazem si predstavit ako tu napisem, ze by sa to tu na Zemi malo nejakym sposobom precistovat. Neprezila som vojnu, ale myslim si, ze vsetky filmy o vojne su len take limonady oproti tomu aka bola skutocnost. Vo vojne zomieraju nevinny ludia a ked mi niekto chce tvrdit, ze vojna ma v sebe nieco spravodlive, tak nech to vysvetli poriadne a nie roznymi zvastami typu: ve vysledku neni dobre ani spatne, proste to je a dobro a zlo jsou jen relativni pojmy. Dakujem pekne za taky trapny nazor. Ked niekomu zabiju vo vojne niekoho blizkeho, nedajboze dieta, tak jedine naivny povrchny clovek moze vypustit nieco take ako som citala v nazore niekoho s nickom Jerra
ale přitom konec světa má podle tohoto člověka nastat až v pátém milénium. Pokud bych měl vzít pravost tohoto proroctví, tak už teď to nesedí. Rok 2008 měl být počátek III. světové války, ale nejsem si vědom, že by to takto mělo být. Válka v roce 2010 je dle mého názoru velmi nereálná, protože ani jednomu státu by to v tuto chvíli neprospělo, protože by to mělo na něj sebedestruktivní dopad. Ačkoliv dnešní svět vypadá velmi špatně a jeví se to tak, že to prostě musí skončit, tak je to omyl. Hru hrají media. Globální oteplování, ptačí a prasečí chřipka, terorismus, hospodářská recese...vše je globálně nafouknuto, realita je jiná a v tomto případě lepší. Na druhé straně je naivní si myslet, že tato doba bude tak dokonalá. Kdyby jste se chtěli narodit v jiné době, tak jaká by to byla? V minulém století asi nic lepšího nevymyslíte. V tuto chvíli se svět nacházi již 64 let od poslední globální války, což je půl století. Evropa zažívá velmi zajimavou integraci. Tohle ovšem při pohledu na historii nebude trvat dlouho a něco se přihodí. Spíše se divím tomu, že se v této prognoze nezminuje rok 2012, který je myslím si mnohem zajímavější než Nostradamus a Vanga dohromady.
I když této předpovědi "nevěřím", je ukázkou cesty lidstva... možná se nestane to co už je předpovězeno, ale stane se co se stát má. Proto, aby se dosáhlo vyspělé civilizace, prožívají lidé své cesty, vedoucí přes tragédie (uvědomění) po znovuzrození (život). Otázkou pro mě je... Jsme už dost poučení ? Jak se máme poučit, když jsme jak vězni vlastních těl (EGA) ?
Mnohem více tedy věřím zaniklé Mayské civilizaci.Tyhlety předpovědi jsou jako nějáké sci-fi.Kdyby to zfilmovali tak by to možná dostalo Oscara. :)
Musim povedat že je to dobre vymyslené (: sam by som to lepšie nedokázal. Neverim ničomu čo je tu napisane ale na ten velkofilm o tom by som sa pozrel.
v poslednom čase sa stále rozpráva o konci sveta a rôznych katastrofách. doteraz sa o tom nevedelo? mohlo sa tomu zabrániť.
ale ak by mala byť Európa vyhladená na 50 %, sťahujem sa do Ameriky. Keď bude po vojne, pôjdem späť do Európy, aby som nebol svedkom toho, ako sa Amerika potopí vplyvom globálneho oteplovania.
toť môj plán
a idem zarábať na letenku
vsetko to je pekne ale ma to per zadrhelou velmo ci si nemozu dovolit take zkazi a voly comu je pokles momentalne vzdelanich ludi ludi ktory by dokazali koordinovat zbytok ludctva a koniec sveta otazka ktoreho?
Kazdy glogicky zmislajuci tvor vie ze je to nerealne a neracionalne vytvorit valku medzi ludmi nie su prostrietky a ty co si mislaia ze zlato bude hybat asi nie najskour potraviny alebo suche komodity pohnu a budu hybat politikmi aby vojaci mali co jest budu aj bojovat a bez vetra sa ani listok nepohne voju mozme definovat viac sposobmi ekonomicku,nabozensku,ludcku,a nenavistu otazka ktoraje dobra poucme sa z historie uz vsetky boly a comu to viedlo k nicomu.
no nieco natom je zaujimava buducnost bola by mozno zabava to prezit skoda ze sa toho uz nedozijem VSETKO CO SOM POVEDAL ALEBO POVIEM MSYLIM UPLNE VAZNE AJ SECRET AREA 51 JE ZAUJIMAVA
Neverím tomu ani trosku, su to vymysly.
caka nas spolocne uplne ina skutocnost, kedy sa nasa planeta dostane po dlhej dobe do silnejsieho posobenia svetla... vojny, choroby pridu ovela skor pre tych, ktori su tomu schopni verit, a ktori si ich pritiahnu, zhmotnia... cechoslovaci maju jednu vyhodu v duchovnej vyspelosti, ktora patri k ukazkovym vo svete, preto pokoj ludia. 5 dimenzia uz klope na dvere, je potrebne sa naucit zvladat emocie, tie su klucom. mier
Podľa mňa ak toto je to čo ona povedala tak sa to urcite stane možno nie tak presne ale podobne. V tom poslednom bode mi to pripada ako ironia že koniec sveta opustenia hranic takže ľudia iba oditu s tohto sveta a pojdu niekde inde kde sa to už nevola svet :D
...o babe Vange som prvýkrát počula na Silvestra minulého roka v televíznych novinách.Včera som o nej čítala v Živote,dnes tu,na tomto portály.A bojím sa.Som strašne naivná a ja verím skutočne skoro všetkému.A keby bol ešte aj nejaký hmotný dôkaz,že to naozaj predpovedala ona a nie nejaký "novinár",aby ma vystrašil,tak to by bol so mnou už AMEN
Neviem prečo by sme sa toho mali báť .. mi sa toho uz aj tak nedozieme :P vyzera to dobre , ale vsetko sa moze zmenit . Co tam bolo ze cestovanie v case , tak to by bol zlomovy bod (podla mna) . Vsetko by sa tym dalo zmenit ... vyvyjajuci sa zivot a mozno aj ten koniec sveta , co je nezname preco skoncil lebo by bolo mozne ho zmenit .
ľudia zamyslíte sa ned jej proroctvami !
koľko z nich sa už splnilo ? zhodujú sa aj so Sybilou
a Nostradamom !!!
ja osobne si myslím, že koniec sa blíži, nedá sa to vysvetliť,
to musí každý z nás cítiiť !
snívali sa mi sny, ktoré predpovedali útok na dvojičky /mám svedkov/
vtedy prišiel ku mne anjel a povedal : povedz všetkým, že týmto sa
nič nekončí, ale Začína !
a mal pravdu !!!
hovorím vám zamyslime sa všetci nad svojim správaním
a radšej sa pomodlime za mrtvych na Haiti ....
Zjednodusene povedane, ak budeme pracovat na odvrateni tychto zlych veci z proroctiev, tak sa nam to moze podarit odvratit a proroctvo sa nemusi naplnit vobec. Stale mame slobodnu volu....
To tvrdil aj Nostradamus, ale co je pre nas zaujimavejsie ze to povedal aj Edgar Cayce.Tusim umrel v 1945. A neviem preco sa naň zabúda. Ved svojimi predpovedmi predcil vsetkych ktory prorokovali! Malo sa o nom pise ale ta spusta stenografickych zaznamov hovori za vsetko. Je toho cela kniznica. Jeho 80 percent predpovedi sa potvrdilo a zbytok mozeme pripisat nasim kontroverznym znalostiam dejin zeme, ako napr. Atlantida, Egypt, a pod. Ostava male percento ktore sme mozno zmenili. Skuste si o nom nieco vygooglit, niekde je aj video s titulkami.
Dobrý Den já si myslim že ta baba to negde slyšela a pak to domislela .Jeto to podvodnice .Nechci do to ho mluvi ale lidi nebláznete přece nebudete střílet nevine lidi kerí vám nic neudelali .Dejte nám mir prosím my nechceme strati ti nejbliší ktere máme rádi slitujtese.Já vím že doba je tet krutá ale to neznamená že se na vzájem budete vraždit to nemá cenu.Chcema sami dožít nevalčte prosímprosím.
Trocha mám z toho strach.Nikdy by som nechcela zažiť 3svetovú vojnu.už len na to myslieť je strašné.Asi treba len pozitívne myslieť,že sa baba Vanga aspoň v tomto mylila.............
Uplna parada! Uz len tie napady a ten sled by bol namet na neskutocne perfektny sci-fi serial co by mal asi tak 30 serii :)))) Ale inac ak to takto ma byt tak potom dufam ze reinkarnacia je skutacna a ze to vsetko v dalsich zivotoch budem moct zazit!Ja som sa tesil ze mam litky do prvej rady na koniec sveta, co ma byt najnovsie v 2012 (kedze ten v 2007) sa nekonal, ale sakra ked to bude az o 3000 rokov tak to ma stve. Chcel by som to zazit, ved to je zazitok "na cely zivot" :)))))
Teta precitala vela roznej literatury a k tomu pridala svoju fantaziu...
takto.....hovorí sa.....baba Vanga prorokovala, že začne po pokuse o atentát na "štyroch významných štátnikov" a konfliktom niekde v Ázii.
Nedávno bola zverejnená správa:
Vysokí predstavitelia Európskej únie sa 3. novembra 2010 stretnú vo Washingtone s americkým prezidentom Barackom Obamom, aby s ním v rámci summitu EÚ-USA prerokovali globálne témy. Oznámilo to dnes Švédsko, ktoré tento polrok únii predsedá.
............
Na rokovaní do Washingtonu pricestuje
- predseda Európskej komisie José Manuel Barroso,
- vysoký predstaviteľ EÚ pre spoločnú zahraničnú politiku Javier Solana.
- Summitu bude predsedať švédsky premiér.
- (+ B. Obama)
Ak si to spočítame, sú štyria. Čo ak sa na nich bude v tom čase pripravovať nejaký ten atentát. Však dnes vidíme skoro každý deň v správach o bombových útokoch, atď.
Ďaľej, ak zoberieme do úvahy bod ->>> 2018 - Nová Čína se stává světovou velmocí. Rozvojové země zase ovládají vykořisťovatelé
+
časť jej proroctva: Moslimovia zaútočia na Európanov s chemickými zbraňami.
Svoje hovorí aj video na youtube.com:
http://www.youtube.com/watch?v=Kw9ME-ThvVY (čo ak to príde skôr?)
Nechcem tomu veriť, ale......čo ja viem?!! Asi sem už píšem hlúposti, no nie je mi to ľahostajné......
nooo ja si myslim ze mozeme iba dufat ze sa mylila
Vanga je/byla v Bulharsku neskutečně známá a neexistuje tam člověk co ji nezná.(snad dnešní malé děti).Komunisti se s ní údajně jezdili radit a i ti ze SSSR,ale tak nějak neofiko.Také se jí báli pro její oblibu-potencionální vliv(moc) mezi lidem.Ona sama toho moc nenapsala(slepota) a jen odpovídala na prosby lidí,hledala ztracené lidi,radila v těžkých chvílích atd. prostě vědma.Její věštby musí být dost zkreslené,protože to někdo zapisoval a mohl to dost dokreslit i využít(peníze).Po revoluci o ní vyšli nějaké knihy.Podle toho co jsem četl o jejím životě tak si tedy dost zkusila(velmi).Jako malá viděla a hrála si pořád na hledání věcí po slepu-asi se už připravovala.Já a muj kamarád jsme za ní jely a chtěly jsme jí vidět.Kamarád byl začínající dokumentarista tak chtěl zkusit nějakou reportáž.Samozřejmě,že ji chtěl odhalit a nevěřil tomu kultu okolo ní.Dostat se v té době do míst kde bydlela bylo těžké a já už byl nalomený,aby ji kamarád nějak neurazil.Nakonec jsme to vzdaly těsně před cílem-taxikáři jsou drsný všude,ale v Bulharsku tuplem.Jeden starý děda nám vlese říkal,že je Vanga bolná a že už dlouho nikoho nepřijímá.Když,ale poznal,že jsme češi tak říkal jen jděte vás určitě přijme.No a my nešly-chyba.Asi dvakrát se nám o ní zdálo a když jsem dojel domů tak my máma říkala.Tak co viděli jste jí?Ona včera zemřela hlásily to v hlavních správách i u nás.Bulharsko prý upadlo do smutku.No a mne docela zamrazilo a bylo mi líto,že jsem tam nedojel.....