- ALIANCIA
- FESTIVAL
- MAGAZÍNY
- UFO Noviny
- ČAJOMIL
- AVE EVO
- 10 Naj
- Magazín 2012
- Magazín 2011
- Magazín 2010
- Magazín 2009
- Magazín 2008
- ZLATÝ FOND
- ARCHÍV
- MAPA
- O nás
- Kontakt
Št, 05. 05. 2011 - 10:12
Konvenční medicína konečně připouští, že roztroušená skleróza je způsobena nedostatkem vitamínu D
NaturalNews | Je pravda, že ti, kteří trpí sklerózou multiplex, prostě potřebují jen trochu slunce? Zdá se, že vědci na Oxfordské univerzitě se to domnívají. V r. 2006 ukázala studie Časopisu Americké lékařské asociace, že vyšší úroveň vitamínu D by mohla snížit všeobecné riziko rozvoje této choroby. Nyní vědci z Oxfordské univerzity podpořili tuto studii dalšími důkazy, a rovněž ukazují, že existuje spojitost mezi nedostatkem slunečního světla a způsobem, jak tělo reaguje, má-li čelit infekci. Výzkum činí závěr, že roztroušená skleróza je způsobena kombinací několika faktorů, ale je zřetelně spjata s nedostatkem vitamínu D.
Je to opravdu tak jednoduché? Stačí vstřebat trochu slunečních paprsků?
V době, kdy je fenomén deficience vitamínu D pozorován v celém světě http://www.naturalnews.com/vitamin_D_deficiency.html, zaznamenávají země severní polokoule nápadně zvýšený počet onemocnění sklerózou multiplex. Například Skotsko je mezi státy s největším počtem nemocných touto chorobou, a naopak v Africe je tato nemoc „prakticky neznámá“ http://www.naturalnews.com/disease.html. I ve slunečných oblastech zeměkoule není vzácností, že lidé mají v zimě nedostatek vitamínu D, protože sluneční paprsky nejsou dostatečně vysoko, aby pronikly atmosférickými vrstvami.
Výzkum prováděný Oxfordskou univerzitou dále uvádí, že ti, kteří již mají SM, pravděpodobně nebudou moci být přímo vyléčeni prostým zvýšením hladiny vitamínu D, ale zvýšení příjmu slunečního záření může být účinným preventivním opatřením proti rozvinutí nemoci a pro kontrolu symptomů.
Důležitější je, že nemocní mohou příjmem vitamínu D zřejmě zvýšit svoji imunitu vůči jiným stavům. Nedávná studie, kterou provedl Výzkum proti rakovině, tvrdí, že normální dospělý člověk potřebuje mnohem více než denní dávku doporučenou americkou vládou. http://www.naturalnews.com/031577_vitamin_D_scientific_research.html.
Podle tohoto výzkumu dávka mezi 4 000 a 8 000 mezinárodních jednotek vitamínu D denně může nejen pomoci zabránit SM, ale také několika typům rakoviny a cukrovky 1. typu.
Průmysl péče o zdraví samozřejmě nebude propagovat přirozené a bezpečné preventivní opatření proti degenerativním chorobám. Namísto toho jsou lidé varováni před nebezpečím vystavování se UV záření a před toxicitou vitamínu. Ale vzhledem k tomu, že deficience vitamínu D postihuje již 90% americké populace, možná už přišel čas trochu se opálit. Zde je pár zajímavých faktů o vztahu mezi vitamínem D a zdravím:
• 1. Slunce je zdarma. Pět až třicet minut na slunci párkrát za týden je obvykle dostačující k tomu, aby si tělo vytvořilo dostatek vitamínu D.• 2. Získat dostatek vitamínu D z potravy je prakticky nemožné.
• 3. Krémy proti slunci mohou zablokovat schopnost těla vytvářet si vitamín D.
• 4. Vitamín D je nezbytný pro absorpci vápníku v těle.
• 5. Ti, kteří žijí dále od rovníku, všeobecně potřebují delší dobu vystavení slunci, aby si vytvořili dostatek vitamínu D.
• 6. Nedostatek vitamínu D může postihnout sílu kostí. Jedna teorie tvrdí, že ženy, které ho mají nedostatek, mohou trpět stažením pánve, což může mít za následek smrt dítěte během porodu.
• 7. Deficience vitamínu D nemůže být odstraněna rychle. Tělu trvá několik měsíců, než zvýší a začne regulovat úroveň vitamínu D. Proto jsou časté krátké dávky oslunění nejen bezpečné, ale i nezbytné pro syntézu této důležité substance.
Pro ty, kteří již mají SM, může být slunění snadným a bezpečným preventivním opatřením proti další kognitivní a fyzické degeneraci. Protože to je však přímou hrozbou pro současný lékařský systém, uvidíme, zda další vládní varování a regulace vitamínu D skutečně odradí lidi od slunění.
Prameny:
http://www.bbc.co.uk/news/health-13092524
http://health.usnews.com/usnews/health/articles/061219/19msvitamind.htm
http://www.guardian.co.uk/science/2010/aug/23/ms-arthritis-linked-lack-sun
M. K. Tyler, NaturalNews, 2. 5. 2011
http://www.naturalnews.com/032244_multiple_sclerosis_vitamin_D_deficienc...
Preklad: Orgonet
Zdroj: Orgo-net.blogspot.com
- Pridať nový komentár
- prečítané 8570x
- Zdieľať




Shrnutí od Steva, z něhož vyplývá, že není třeba panikařit, je sice fajn, ale když mám trochu času, tak už přeložím celý článek dr. Mercoly, z něhož Stevo vychází. Ten článek se mi líbí, protože je srozumitelný a realistický. Tak porušuju předsevzetí, že už nebudu psát o chřipce. Ono to u nás z našeho omezeného pohledu vypadá, že Američané si nechají všechno líbit, ale evidentně se u nich toho pro osvětu dělá mnohem víc než u nás... Kdyby se někomu chtělo předělat níže uvedený plakát s fakty o očkování do češtiny a vyvěsit ho na web, bylo by to myslím záslužné. Snad tyto údaje někoho odradí od utrácení za vakcínu.


















































