- ALIANCIA
- FESTIVAL
- MAGAZÍNY
- UFO Noviny
- ČAJOMIL
- AVE EVO
- 10 Naj
- Magazín 2012
- Magazín 2011
- Magazín 2010
- Magazín 2009
- Magazín 2008
- ZLATÝ FOND
- ARCHÍV
- MAPA
- O nás
- Kontakt
Št, 15. 12. 2011 - 20:00
Jablko nebo dvě denně vám můžou zachránit mozek
NaturalNews | Studie neustále potvrzují, že to co jíte může být mocnější než předepsané léky. To je určitě případ jablek – nedávno bylo dokázáno, že přítomnost čerstvých jablek ve vaší stravě vám může zlepšit paměť a udržovat váš mozek zdravý. V roce 2006 Dr. Thomas Shea, ředitel Centra pro buněčnou neurobiologii a neurodegenerativní výzkum Massachusettské univerzity, tvrdil, že jablečný džus může mít stejné účinky jako populární léky na Alzheimera.
Produkování chemikálií v mozku, které zlepšují paměť. Nejen to, ostatní studie na stejné univerzitě dokázaly, že pravidelná konzumace jablek může ochránit neurony před přirozeným poškozením, které je způsobeno stárnutím, a také může zlepšit nervovou komunikaci buněk, která zázračně chrání před Alzheimerovou nemocí.
„Zjištěný této studie ukazuje, že konzumace potravy bohaté na antioxidanty, jako jsou jablka a jablečný džus, může zlepšit problémy spojené se ztrátou paměti,“ řekl Dr. Thomas Shea.
Jablka jsou stále více spojována se zdravím mozku po nedávné studii, která prokázala účinky antioxidantů a flavonoidů přítomných v jablkách na snižování zánětů mozku a oxidaci, která se vyskytuje přirozeně kvůli přítomnosti volných radikálů. Úrovně acetylcholinu, specifického neurotransmiteru, který významně ovlivňuje signály v mozku zodpovědné za pohyb a vnímání smysly, se zvýšily po pravidelné konzumaci dvou jablek denně. Nejen to, ale u pravidelné konzumace byla také zjištěna snižující se akumulace toxinů v mozku, např. toxinu jménem beta-amyloid, o kterém se myslí, že je hlavním viníkem, který způsobuje Alzheimerovu nemoc.
Ve studii provedené na 21 lidech s různými stupni Alzheimerovy nemoci bylo zjištěno, že se u těchto pacientů snížila úzkost, třes a přeludy. Nejen to, nahrávky ukázaly, že se behaviorální a psychotické symptomy pacientů snížily o 27%.
Není překvapením, že je populární rčení „jablko denně drží doktora pryč“.
Samozřejmě, zatímco se u jablek potvrzuje léčba a zastavení Alzheimerovy nemoci, zlepšování kognitivních funkcí, ochrana před ztrátou paměti a pomoc v ostatních otázkách mozku, je zde stále mnoho studií, které různě vyvozují, že jablka jsou perfektní potravou pro diabetiky, pacienty s chorobami srdce, pacienty s cholesterolem, obezitou a zácpou.
Překlad článku "An apple or two a day may save your brain"
http://www.naturalnews.com/034128_apples_brain_health.html
Zdroj: http://www.freepub.comehere.cz/
- Pridať nový komentár
- prečítané 1484x
- Zdieľať






KP.RU | AKTUALIZÁCIA 17:20 hod | Hviezdu neuveriteľných rozmerov objavili britskí hvezdári. Slnečného konkurenta im pomohol uvidieť Hubblov kozmický teleskop a silné zariadenie v Európskom južnom observatóriu. Čo sa týka veľkosti, toto kozmické teleso je 265–krát väčšie a 10 miliónov krát jasnejšie než Slnko.


















































