Obrázok používateľa CEZ OKNO
TRANSYLVÁNSKY ÚSVIT: Kapitola V – Veľký objav 6

Odvetil som: „Nemôžem uveriť, že dosiahli tak rozvinutú úroveň technológie. Kto to bol? Musíš to vedieť.“

Cezar bol pri odpovedi veľmi vážny.

„Bez ohľadu na to, ako zvláštne ti to príde, nemáme o tom do tejto chvíle ani potuchy. Je to akoby nám tento neoceniteľný poklad chceli zanechať, ale nechceli, aby sme vedeli, kým boli. Jediná vec, ktorú môžeme predpokladať, že boli veľmi vysokí. Inak si nevieme vysvetliť gigantické rozmery niektorých predmetov. Aj tak môžeš byť pyšný, že si bol prvý, kto za posledných päťdesiat tisíc rokov „biologický“ stôl preskúmal.“

„Bol som okúzlený krížovou metódou. Je zaujímavé, ako naši výskumníci doteraz neboli schopní objaviť metódu simultánneho dotyku oboch štvorcov. Je tiež pravdou, že sme museli veľa vecí vykonať za veľmi krátku dobu. Koniec koncov, bolo to len päť či šesť dní, čo sme sa do tejto miestnosti dostali a na skutočné štúdium sme mali len tri dni.“

Pokračovali sme ďalej. Po každej strane polovice miestnosti stálo päť veľkých stolov, umiestnených sedem metrov od energetického štítu. Prešiel som rýchlo popri nich, keďže mi Cezar povedal, že tam môžem stráviť iba chvíľku. Okrem toho fakt, že som sa tam nachádzal, bol skutočne špeciálnou požiadavkou generála Obadeu, čo nemohol zariadiť ani Cezar.

V Projekčnej miestnosti stálo päť Rumunov a traja Američania. Tri veľké tunely vzadu boli strážené skupinou vojakov, pričom dvaja dôstojníci zabezpečovali dohľad nad celou miestnosťou.

„Pokyn je taký, že sa nesmú dotýkať ničoho, ani ničím hýbať, ak sú sami,“ vysvetlil mi Cezar.

„Dobre, ale čo tu chránia? Ale lepšie povedané, pred kým?“ spýtal som sa.

„To je protokol. Navyše ako som ti vravel, sú tu určité prvky, o ktorých ti nesmiem povedať, ale týkajú sa práve týchto zabezpečovacích opatrení.“

Pokračoval som v rýchlom prieskume každého stolu. Prebiehali tam projekcie z fyziky, kozmológie, astronómie, architektúry, technológie, náboženstva a oblasti reprezentujúcej vlastnosti niekoľkých rás inteligentných bytostí, ktoré neboli úplne ľudské. Rýchlo som pochopil, že informácie boli tak rozsiahle, že mnoho skupín výskumníkov by na ich kontinuálne štúdium potrebovalo niekoľko rokov, bez obáv z vyčerpania informácií. Všetko nasvedčovalo tomu, že sa jednalo o veľkú svetovú knižnicu, brilantne zozbieranú enigmatickou civilizáciou, ktorá bola extrémne rozvinutá technicky i duchovne.

Potom som prešiel do stredu miestnosti, kde stála dva a pol metra vysoká plošina. Bolo tam päť stupienkov pre uľahčenie prístupu k povrchu. Celá stavba bola z toho istého materiálu, ktorý sa nachádzal i vo veľkej sále. Vyšiel som schodmi spolu s Cezarom a dostali sme sa k zariadeniu, ktoré vyzeralo ako krytá okrúhla kabína z priehľadného materiálu. Bola tri a pol metra vysoká a jeden a pol metra široká. V skutočnosti to bol polovičný valec s niekoľkými komplikovanými zariadeniami vo vnútri. V tretine výšky odspodu vychádzala z jeho steny plošina a ešte vyššie bolo niekoľko kovových drôtov so snímačmi na konci.

„Dospeli sme k záveru, že to predstavuje zariadenie na psychické vysielanie,“ povedal Cezar. „Možno zosilňovač myšlienok, alebo rýdzi „mysľo-stroj.“ Je jasne štrukturovaný podľa rozmerov svojich stvoriteľov. Kovové snímače, ktoré vidíš vyššie, by ideálne pasovali na hlavu tri a pol metrového človeka, ktorý sedí na plošine.

Nanešťastie som ešte nedokázal pochopiť, ako to funguje. Musia byť vykonané určité úpravy, no niekoľko amerických vozidiel prepravujúcich najrozvinutejšiu technológiu a s tímami špecialistov, aby mohli začať so systematickým výskumom celého priestoru, dorazí už čoskoro.“

„Poznáte jeho účel?“ spýtal som sa so záujmom. „Myslím, že to je niečo veľmi dôležité, keďže to stálo uprostred miestnosti.“

„To je pravda, ale nevieme určiť jeho skutočné využitie. Je pravdepodobné, že osoba, ktorá sa napojila na tieto snímače vo valci, bola schopná ovládať mimoriadne psychické energie a príslušne ich viesť, ale je pre mňa nemožné si byť ohľadom týchto energií istý.“

Opustili sme plošinu a pokračovali ďalej. Asi tak pätnásť metrov na tej istej centrálnej línii som uvidel to, čo by mohlo byť ovládacím panelom. Nebol nijak veľký, bol to taký štvorec s asi metrovou bočnou stranou a podopieraný stredovou nohou z podlahy. Nevidel som dobre, čo bolo na vrchu, keďže bol dosť vysoký. Ako všetky iné predmety v miestnosti, bol mierne nad mojou hlavou.

Použijúc ďalšie trojstupňové schodisko som vybehol hore. Bol som očarený tým, ako boli veci prepojené. Bolo to veľmi komplikované, zanechávajúc dojem projekčnej siete počítačových dosiek. Čo my poznáme ako tlačidlá, to tu reprezentovali rôzne farebné geometrické symboly. Všimol som si hlavne trojuholníky, štvorce a špirály. Uprostred panelu boli umiestnené dva paralelné otvory. Z otvorov vychádzali dve dvadsať centimetrové kovové páky, ktoré bolo možné prirovnať k dvom rúčkam. Obe boli v polohe dolu pri spodku otvorov a bolo jasné, že sa mohli pohybovať nahor alebo dolu. Čo zaujalo môj pohľad bol veľký štvorec umiestnený na pravej strane panelu, smerom k spodnému rohu. Červené „tlačidlo“ vo forme kruhu, omnoho väčšie než zvyšné znaky na paneli, bolo uprostred. S priemerom okolo desať centimetrov bolo toto „tlačidlo“ obklopené skupinou komplikovaných znakov, ktoré vyzerali akoby boli súčasťou toho istého, neznámeho písma. Bola to jediná časť na paneli, ktorá ten znak obsahovala.

Cezar, sledujúci ma spopod schodov, ma požiadal, aby som nič na paneli nestlačil, hlavne nie červené „tlačidlo,“ ale navrhol, aby som položil dlaň na štvorec, obsahujúci kruh. Urobil som okamžite, o čo ma požiadal a predo mnou sa objavil veľký hologram. Bol asi dva metre od panelu a predstavoval Zem z pohľadu asi dvadsať päť kilometrov v atmosfére. Bol som pohnutý tým, keď som rozpoznal Karpaty a ich špeciálne zakrivenie, ale prekvapil ma tok množstva vody, smerujúcej k rovinám a poliam, pokiaľ sa zem nevyčistila. Potom táto projekcia strieborného štvorca s veľkým červeným tlačidlom uprostred prekryla hologram. Tlačidlo sa rozblikalo a po stranách sa rýchlo menili rôzne farby. Videl som o aké veľké prúdy vody sa jednalo, ako gigantické rieky, prichádzajúc odvšadiaľ z vnútrozemia, ktoré v súčasnosti predstavuje Rumunsko, veľká časť Maďarska a Ukrajiny, tečúc smerom k horám a Transylvánskej plošine.

Obrázok sa potom priblížil a v krátkom okamihu som mohol vidieť ako sa Rumunsko stalo prakticky novým morom, v ktorom bolo možné vidieť len vrcholky hôr alebo malé kusy zeme a ostrovov. V tom okamihu sa projekcia červeného štvorca-tlačidla ustálila na obrázku hologramu bez blikania. Hneď nato sa objavila projekcia z dvoch centrálnych otvorov s pákami z panelu po ľavej strane, pričom sa páky pomaly posúvali dolu. Zároveň som sledoval ako z oblasti nášho územia začali vody ustupovať. Zvláštne sa posúvali smerom k juhu k jednému bodu, ktorý som identifikoval v pohorí Retezat, najpravdepodobnejšie v oblasti hôr Godeanu. Všetky vody sa tam vsiakli do pôdy a rumunské územie bolo znovu suché, s geologickými formáciami, ako ich poznáme dnes. Ale v zaoblenej oblasti Karpát a v určitej vzdialenosti od nich na východ, v oblasti dnes známej ako Vrancea, som si všimol temnú oblasť veľkosti okolo tridsiatich kilometrov, ale nemohol som pochopiť, čo predstavovala. Navyše delta Dunaja už neexistovala a taktiež miesto Čierneho mora tam smerom na Blízky východ bola jedna veľká plošina.

V tom okamihu sa hologram stratil tak náhle ako sa objavil. Očarený som pozeral na Cezara.

„Dokonca nám zanechali „manuál“ s pokynmi, že?“ povedal so smiechom.

„Proces je podobný pri všetkých ostatných tlačidlách a položkách na panely, ale chcel som, aby si videl, čo nastane, ak stlačíš červené tlačidlo. Avšak je tam evidentne bezpečnostný systém. Výskumný tým identifikoval sériu troch komplikovaných krokov, ktoré musia byť vykonané na riadiacom stole, aby stlačenie červeného tlačidla spôsobilo záplavu a nešťastie, ktoré si práve videl. Spôsob, akým nás učia, je veľmi praktický, jednoduchý a intuitívny. Máme podozrenie, že tieto zariadenia určitým nám neznámym spôsobom zabezpečujú podstatnú energetickú rovnováhu tektonickej oblasti Rumunska. Práve si videl nešťastie, ku ktorému môže dôjsť, ak sa táto rovnováha naruší.“

Ohromene som prikývol. Potom sme pokračovali ďalej ku koncu miestnosti. Tam som videl niekoľko kovových zariadení, umiestnených po stranách miestnosti za stolmi v tvare T. Vyzerali ako antény, keďže mali mnoho kovových výčnelkov s komplikovanými tvarmi vychádzajúcimi zboku. Cezar mi povedal, že nik nepoznal účel týchto gigantických zariadení. Došli sme k veľmi veľkému ohraničenému štvorcu na zemi, ktorý bol asi desať metrov od riadiaceho panelu. Bok štvorca mal do troch metrov a jeho skoro hladký povrch bol zlatožltý. Uprostred bola malá kupola, okolo pätnásť centimetrov vysoká so štrbinou na vrchu. Nádoba ako starobylá amfora, asi pol metra vysoká, stála pred kupolou.

„Obsah amfory predstavuje jeden z hlavných bodov objavu,“ vysvetli Cezar.

„Osobne si myslím, že toto je to, čo ctihodný Massini tak veľmi chcel pre seba a elitu.“

Amfora bola bez znakov a nápisov, vyrobená zo špeciálneho červenkastého kovu a nemala rúčky. Elegantné veko neumožňovalo vidieť obsah. Cezar ho zdvihol a potom, nahnúc sa dopredu, mohol som vnútri vidieť biely prach. Zaujímavosťou bolo, že vnútorné steny boli mierne osvetlené modrým svetlom, ktoré zvýrazňovalo skoro magické záblesky bieleho prachu.

„Analyzovali sme vzorky,“ vysvetľoval Cezar. „Americkí výskumníci boli prekvapení zistením, že sa jednalo o neznámu kryštalickú štruktúru monatomického zlata. Je to derivát zlata, ktorý je svetlo biely a atómy sú poukladané v dvojrozmernej sieti oproti bežnému zlatu, ktoré je žlté a atómy má umiestnené v trojdimenzionálnej sieti. Získať monatomické zlato je veľmi ťažké, hlavne s vysokou čistotou, ako bolo popísané v určitých starobylých textoch a niekoľkých sofistikovaných alchymistických odkazoch z Blízkeho východu. Modernou vedou prakticky nebolo možné dosiahnuť mimoriadne čistý monatomický zlatý prach. Boli spozorované mimoriadne terapeutické efekty, hlavne čo sa týka schopnosti regenerácie živých tkanív. To je dôvod, prečo existuje niekoľko zdrojov informácií, týkajúcich sa technológií pre dosiahnutie monatomického zlata. Jeden americký vedec mi povedal, že NASA sa o toto veľmi zaujímala a investovala do výskumu veľký obnos peňazí.“

Nikdy som o ›› monatomickom zlate nič nepočul a tak mi jeho využitie nebolo príliš jasné.

„Ale prečo ich tento prach tak zaujíma?“ spýtal som sa Cezara. „Povedal si Signore Massinimu o existencii zlatého prachu?“

„Ctihodný o ňom vedel ešte predtým, než sem vstúpil. Neviem ako a od koho mala elita také zdroje informácií, ale určite o ňom počuli ešte pred týmto objavom. Sám som sa čudoval, prečo to tak Signore Massiniho zaujímalo. Rozprával som sa s tými našimi i americkými vedcami, ktorí vyzerali, že o tom niečo vedia..“


PLÁN INTERIÉRU PROJEKČNEJ MIESTNOSTI (obrázok s popiskami nám zaslal PK, ďakujeme)

-pokračovanie-

Ak chcete, aby Vám nič neušlo, napíšte na: redakcia@cez-okno.net, budeme Vás o nových častiach informovať mailom, pozn. red.


Všetky vydané časti seriálu nájdete na tejto adrese.


Z anglického originálu: Radu Cinamar, Peter Moon, “Transylvanian SUNRISE”

Preklad: M.B.

Korektúry: Sokol

exkluzívne.cez.okno


Tento článok, ktorý sme pre vás preložili, má 1622 slov.

Len vďaka Vašim darom môžeme ďalej prinášať informácie všetkým bezplatne a neustále sa zlepšovať. Ak chcete našu prácu oceniť
prispejte na ďalší chod portálu: POZOR, ZMENA! Číslo účtu pre dary zo Slovenskej republiky: 2401591699/8330 │ IBAN: SK5283300000002401591699 │ SWIFT (BIC): FIOZSKBAXXX │ │ Číslo účtu pre dary z Českej republiky: 2401591699/2010 │ IBAN: CZ4120100000002401591699 │ SWIFT (BIC): FIOBCZPP

2401591699/8330 (DAR z SK) alebo 2401591699/2010 (DAR z CZ)

Číslo účtu pre dary zo Slovenskej republiky:
2401591699/8330 │ IBAN: SK5283300000002401591699 │ SWIFT (BIC): FIOZSKBAXXX │ │ Číslo účtu pre dary z Českej republiky:
2401591699/2010 │ IBAN: CZ4120100000002401591699 │ SWIFT (BIC): FIOBCZPP


Keď nemáte PAYPAL konto, prispejte cez bankovú kartu:
kliknite na DONATE a potom vo formulári na ›› Continue

Aktuálny STAV vidíte vľavo HORE

›› BILANCIE PORTÁLU


Súvisiace:

Ormus (monoatomické zlato)
https://www.cez-okno.net/stitok/ormus-monoatomicke-zlato

Podzemné systémy
https://www.cez-okno.net/rubrika/rubriky/podzemne-systemy

Odhalenie
https://www.cez-okno.net/rubrika/odhalenie


október 09, 2018 23:28 popoludní
  • krát komentár

0 krát komentár

 

 

Top